Harrituta! Txaloak eman, umeek errepikatu eta isiltasuna nagusi gelan! Ikusten ez badut ez dut sinesten! Baina hala da, eskolako irakasle guztiek erabilitako estrategia da. Ta, ta, ta-ta, ta. Irakasleak ez du zertan oihukatu behar umeek hitz egiteari utzi diezaioten. Nahasmen handienean irakasleak eskuekin erritmo bat egin eta segituan umeek errepikatu egiten dute, atentzioa bereganatu du helduak eta aurrera egin dezakee hortaz irakasgaiarekin. Ikusi nahi? Adi, eraginkorra bezain azkarra baita!
03/05/2012
Disziplinarako estrategiak
Harrituta! Txaloak eman, umeek errepikatu eta isiltasuna nagusi gelan! Ikusten ez badut ez dut sinesten! Baina hala da, eskolako irakasle guztiek erabilitako estrategia da. Ta, ta, ta-ta, ta. Irakasleak ez du zertan oihukatu behar umeek hitz egiteari utzi diezaioten. Nahasmen handienean irakasleak eskuekin erritmo bat egin eta segituan umeek errepikatu egiten dute, atentzioa bereganatu du helduak eta aurrera egin dezakee hortaz irakasgaiarekin. Ikusi nahi? Adi, eraginkorra bezain azkarra baita!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment